Home Voordelen Vergelijk Functionaliteiten Demo FAQ Contact
Evo Webwinkelsoftware FAQ

Kan ik ondersteuning verwachten?

Zowel voor beginners als gevorderde klanten geven wij bij pakket 2 en bij pakket 3 gratis telefonisch advies. Pakket 1 heeft uitstekende support per e-mail. Onze account managers kunnen je helpen bij de start of bij het overzetten van jouw webwinkel.

Kan ik upgraden?

Ja, dit kan. Je kunt tussentijds altijd upgraden naar een ander pakket.

Kan ik mijn eigen domeinnaam & e-mail adres gebruiken?

U kunt via shopnet een domeinnaam registreren of een domeinnaam koppelen via DNS of nameserver. Via ShopNet kunnen wij eenvoudig e-mail adressen voor je aanmaken.

Kan ik mijn producten importeren?

ShopNet doet dit de eerste keer voor je, daarna kun je alles via de backoffice beheren.

Heb ik bij pakket 3 mijn eigen SSL certificaat nodig?

Nee, ShopNet verzorgt een 256 bit SSL certificaat. De veiligheid van jouw webwinkel staat bij ons centraal.

Hoe vaak ontvang ik updates?

Indien je een onderhoudscontract hebt, wordt het platform maandelijks ge-update. Om te zorgen dat je hier zo min mogelijk last van hebt worden deze updates 's nachts uitgevoerd. Na de update wordt je via het nieuwscentrum op de hoogte gebracht van alle nieuwe functionaliteiten.

Hoeveel orders of traffic kan mijn systeem aan?

Het ShopNet platform is gebouwd om een aanzienlijke hoeveelheid orders en bezoekers te verwerken. Mocht je echter in één keer duizenden bezoekers en orders tegelijk verwachten, dan raden wij je aan om een e-mail te sturen naar support@shopnet.nl

Kan ik mijn pakket weer opzeggen?

Na het kiezen van een pakket ontvangt je een contract. Dit contract is naderhand volgens de in Nederland bepaalde wettelijke termijn weer opzegbaar, in dit geval is dat 1 maand voor aflopen van het contract.